miercuri, 3 decembrie 2008

Dragii Mosului, am sosit in Romania. Deja. Anul asta m-am gandit sa dau cadouri si la oamenii mari, nu numai la copii. Ei, cu copiii e mai simplu. O sa le dau jucarii, dulciuri, fructe, jocuri pe calculator, ce se stie ca vor ei in mod normal. Bun! Dar sa vedem cum stam cu maturii. Ce fel de cadouri sa dau celor mari? Pai, hai sa ne gandim putin : a fost an electoral, da? Bun.




Ce-au facut romanii in anul electoral? Cei mai multi au stat acasa. Putini au votat. Asa mi-am adus aminte de nuielusa. Ca tot e ea buna pentru natafletii care fac prostii. Sa le dau cate o nuielusa celor care n-au fost la vot. Dar nu-i bat eu la fund. Sa se bata singuri. Daca au chef. Bun! Mai departe, hai sa vedem ce cadouri le dau celor care au votat. E, si aici e treaba grea, ca le dau ceva in functie de partidul cu care au votat. Ce le dau alora care au votat cu PSD-ul? Dar la aia care au votat cu PD-L-ul? Dar alora care au pus stampila pe liberali?



Ia sa caut prin sac, sa vedem ce am eu pe aici, ceva lucruri care nu le plac copiilor. A, uite ce am gasit, un vibrator. Hopa! Cui sa-l dau? La PD-listi sau la PSD-isti? Sau la liberali. Ia uite aici, o femeie gonflabila. Mai, dar cine mi-a pus porcariile astea in sac? Ca nu stiam sa fi facut asemenea comenzi la fabrica mea de jucarii. Fenomenal! Ia uite, am mai gasit ceva, o stampila de vot. Ei, asta-i chiar culmea. Ia stai asa, sa ma caut prin buzunar, ca simt ceva. Poftim, un teanc de bani. Dolari. Fantastic! Ia uite, domnule! Pai stai asa, pana sa zic de cadourile pentru cei mari nu erau toate lucrurile astea la mine, nici in sac, nici in buzunar. Cum de-au ajuns aici? Doar stiu bine ce am bagat in sac. E clar, am imbatranit, nu mai stiu ce fac. Aoleo, o fi ceva malefic, ca am rostit nume de partide. Magie neagra. Vai de mine!




Nu se poate asa ceva! Afise cu mine peste tot prin oras! Pe stalpi, pe pereti. E fata mea. Pai cum asa? Auzi, candidat Mos Craciun la functia de senator. Eu? Pai eu sunt de la Polul Nord. Cum m-au trecut astia pe afise? Auzi ce zice la radio, cica m-a votat lumea. Am devenit senator. Trebuie sa ma duc sa depun juramantul? Doamne fereste! Pai si ce fac cu toate cadourile astea, pentru copii, mai ales? Gata, nu mai dau nimic la cei mari. Raman numai cu copiii. E un cosmar!




Un cosmar? Poftim, au disparut vibratoarele, papusile gonflabile, banii. Cum am zis ca renunt la cei mari. A, ia uite, nuielusa n-a disparut. Ce bine!




Am invatat un lucru din toata povestea asta. Sa nu mai vin in Romania in anii electorali. Gata. Cand e vorba de alegeri, trimit cadourile prin posta. Uf, bine c-am scapat de blestem...

14 comentarii:

elite spunea...

M-ai facut sa zambesc...Daca se supara Mosul pe tine ce te faci?Lasa alegerile..gandeste-te la darurile pentru tine, la linistea caminului tau, la bradul impodobit.
Cum sa nu mai vina Mosul?Macar sperante sa ne aduca...

Dan Gheorghe spunea...

da, asa e, macar sperante sa ne aduca. daca o mai veni pe la noi, la ce harababura e-n tara asta...

oceania spunea...

politicienii nu-l merita pe Mos Craciu.

Dan Gheorghe spunea...

perfect adevarat!

Ovidiu spunea...

Bine scris, interesant, se simte trairea.
Bravos !

Dan Gheorghe spunea...

multumesc. te mai astept pe blogurile mele!

fata cu floarea din vioara spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de autor.
Dan Gheorghe spunea...

?

PHAEDRA spunea...

Bine scris.Te salut!

Dan Gheorghe spunea...

multumesc!

GreenBwoy spunea...

Foarte Frumos ! Felicitari.

Dan Gheorghe spunea...

multumesc. te mai astept pe aici!

criss spunea...

Huhuhu...ce idee super iti veni mosule....frumoasa povestioara.
Sa ne mai scrii si altele.....pupik,
Cristiana.

Dan Gheorghe spunea...

multumesc. o sa mai scriu. te mai astept pe aici!