miercuri, 28 ianuarie 2009

terapia prin ras


e si ala un zambet din nervi, nu? ia sa vedem - a crescut pretul la paine, la gaze, la branza. zambesti. de ce? de prost. asta ti-e primul gand. te gandesti - maine mor de foame. iar zambesti. iar sunt prost. incepi sa razi prosteste. asa te ia lumea. uite-l si p-ala care rade in nestire. rade de el. da, razi de tine. de nesiguranta ta, de prostia ta, de viitorul tau. chiar, de ce razi? de bancurile de la televizor? hai sa fim seriosi! de altii? da, de aia care n-au reusit sa fure si sa devina miliardari peste noapte. pai daca nu v-a dus capul, prostilor! ha-ha-ha! si razi de ei. pe urma te culci si-ti trece. maine ploua, asa zice prognoza. nu mai razi?

14 comentarii:

Diana spunea...

Altfel am fi un popor care plange pe strazi..

Dan Gheorghe spunea...

rasu-plansu...

Becca spunea...

Romanii sunt recunoscuti pentru puterea de a face haz de necaz. Putin umor:
http://ingerii-nu-au-nume.blogspot.com/2009/01/job-incarcat-de-trescourt.html :)

pescarusul argintiu spunea...

Da, facutul hazului de necaz ne-a salvat mereu pe noi romanii! :)
Cenusiul, ceata si ploaia de afara e o continua provocare pentru depresivi si instabili emotional.
O seara agreabila, fara umbrele crizei!

DoarATAT spunea...

Ba da,am ras cu lacrimi.Multumesc!

Dan Gheorghe spunea...

jos criza!

lavinia stefan spunea...

Incintata de cunostinta! Ce ne-o fi apucat astazi cu criza? Ma rog... cred ca ploaia asta ne-a dat brinci in subiect. Imi place ca ne-ai luat la intrebari... fara sa-ti fi parcurs interogatia, dadeam un raspuns pe blogul meu - coincidentza m-a facut sa zimbesc. A bientot!

Dan Gheorghe spunea...

daca ar fi numai ploaia...

misselenusha spunea...

bun post. am raspuns si eu la mine: http://intrebarisiraspunsuri.blogspot.com/
este si o intrebare acolo ... mai multe, de fapt, dar una cere exemple. invit sa-mi dati exemple cand hazul de necaz ne-a scapat din necaz!

ma inscriu si eu si zic: JOS CRIZA!

Dan Gheorghe spunea...

oare ce ne aduce ziua de maine?

Mary-Joe spunea...

Mda. Suntem saraci, ignoranti, prosti, nesimtiti, lenesi, analfabeti, etc. ... da' ne'am scos, avem umor. Adica fiecare dintre noi e un Bula. Sa fim sanatosi!

Dan Gheorghe spunea...

foarte corect!

CARMEN MIHAITA spunea...

Daca nu am ride... am plinge de propria mila. Stii ca in vremurile "celelalte" era o echipa specializata care lua leafa de la o anume institutie,echipa care se ocupa de moralul populatiei si scotea bancuri.Serios! Tot timpul apareau bancuri de nu mai aveai vreme sa reflectezi la ce te durea. Acum suntem de capul nostru si suntem tristi...Va trece si criza asta si vom ride din nou din inima. Trebuie sa ne tinem ocupati, sa nu ne demoralizam Fruntea sus!

Dan Gheorghe spunea...

ar trebui sa mai facem o echipa de rasete, cine stie, poate asa ne va fi mai bine.