luni, 26 ianuarie 2009


un sfat de criza


eu cred ca un cangur e intotdeauna bun la ceva. pe langa faptul ca “stie” limba engleza, poate fi folosit fara probleme si la piata, pentru “sacosa” lui. plus de asta, are o coada lunga, care poate fi utilizata in multe feluri pentru stabilirea pretului corect. ii asezi coada pe cantar si contrabalansezi astfel kilu’ de carne. e pretul mai mare la carne, isi ridica cangurul coada, sa fie mai usoara, ca sa puna vanzatoarea mai multa carne pe cantar. simplu, nu? sfatul meu - nu emigrati in australia. mai bine aduceti canguri in romania. cat mai multi.

4 comentarii:

Mary-Joe spunea...

Mai bine aduceti australieni in Romania, poate facem un schimb de experienta si cu ocazia asta mai invatam si noi cate ceva. De fapt, schimb este imppropriu spus, fiindca daca noi am avea ce invata de la ei ... nu vad ce'ar putea invata ei util de la noi (ca lenea, minciuna, aroganta, etc. astea tre' sa le simti, tata, nu se'nvata asa oricum si stim cu totii ca romanul e tare "simtitor", de la al mai mic, la al mai mare). Da' lasa ... noi sa fim sanatosi.

Dan Gheorghe spunea...

corect!

OANA spunea...

Buna Dan ...Iti multumesc pentru opinie...observ ca incerci sa afli ceva de la tineret...chiar citeam la domeniile tale de interes ca ai colaborari cu tineretul liber. Interesant. Trebuie sa recunosc ca titlurile abordate in blogul meu nu sunt chiar din inima ci doar ca sa fi completat cu ceva, pentru cauna peste alta blogul meu este facut pentru corespondentii mei din Belgia. Mi se pare putin stupid faptul ca profesorii nostri au abordat genul acesta de a ne scrie...dar merge si asa. Oricum asta a fost motivul pentru altfel nu aveam cu sa le scriu...mi se parea mai interesant sa ne scriem scrisori.... oricum sunt genul de persoana care se implica foarte mult...nici nu m-am gandit la viitorul meu..toata treaba e ca imi place sa profit de cecea ce stiu ...de ceea ce pot....si ma refer la proiecte limbi straine...muzica..intentionez sa invat sa cant la chitara.....ma rog ..asta ti-am spus asa ca fapt divres...dar in fine iti admir blog-ul...l-am citit dar nu pe tot...si daca e nevoie de ceva ..sunt aici...daca e ceva ce n-o sa stiu o sa invat ...ce e nou e pe placul meu...te pup

Dan Gheorghe spunea...

e o placere sa vezi tineri in tara asta care se tin de lucruri normale, serioase, nu doar de fitze.