marți, 17 februarie 2009


e criza si in ceruri। nu a mai ramas suficienta zapada. pentru romania. bucurestiul e topit dupa gandul iernilor de altadata, cand omatul ne acoperea cu bucuria cazematelor albe, iar virusii erau distrusi fara drept de apel de geruri adevarate, tapene, zdravene. unde sunt toate astea? zilele trecute, aflat in preajma bucurestiului, la o documentare, am avut parte de un carcalete - ploaie si zapada. mai nene, nici macar de o zapada nu mai avem parte? si pe asta am naclait-o? am naucit natura, nu alta. e clar, e criza si in ceruri...

sigur, carcotasii o sa zica - lasa, mai bine fara zapada, ca se incurca traficul. ce sa spun! de trafic ne arde noua?

8 comentarii:

lavinia stefan spunea...

Saraca natura, Dane, a ajuns, sub transformarea miinilor noastre iscusite, sa se auto-mutileze. Nici nu stii cit mi-am dorit cazematele alea albe, de care zici tu... A nins insa azi-noapte si a fost ger... n-a nins mult, dar oricum nu m-am mai bucurat, pentru ca aveam o magnolie plina de mugurasi, ca ei crezusera ca e primavara si trebuie sa iasa la caldura. Au inghetat toti

nikol spunea...

Ai foarte foarte mare dreptate!!!

Ieri eram atat de entuziasmata de faptul k a nins 2ore k in povesti,cu fulgi mari,cum nu s-a intamplat niciodata in iarna asta in Calarasi....

Azi,daca ai fi aici,ai zice k sunt nebuna.....e un soare foarte puternic,uscat pe jos....bineinteles,mamici cu carucioare,copii cu mingea afara....

Mi-e dor si mie de un turture si un pumn de zapada....:(

Florin spunea...

chiar e criza:))...frumos spus:)

Dan Gheorghe spunea...

asa e. nici zapada nu mai avem. mai ales din cauza noastra!

Diana S spunea...

Salutari back:)

Dan Gheorghe spunea...

salut!

ARIPI DE FLUTURE spunea...

trimit eu zapada pe la bucuresti ca este pea multa si la timisoara si le severin:) si inca ninge:)

LUCIAN spunea...

Stiu ca ati intrat si postat un comentariu pe un blog al CT danubiana. AM anulat si am creat pe wordpress.
www.ctdanubiana.wordpress.com
sau mai vedeti un alt glog al unui proiect Comenius inceput ( e tot opera mea)

NADIA