joi, 19 februarie 2009


se ofera zbor de placere. numai dus. spre planeta marte. locuri limitate. pret redus. ocazie speciala. plecarea maine. care vrea? ho, ma, nu va imbulziti. a iesit cu bataie. normal. zbor de placere. numai dus. pentru cine vrea sa scape de criza. de toate crizele posibile. economice, politice, sociale. daca nu mai vrei sa-ti vezi soacra. orice. oricine. hai la zbor. pe planeta marte nu e criza. s-a inventat un avion special, avionul care zboara cu benzina de tractor. motorina. in fine. durata zborului - nu se stie. cand ajuneti la destinatie - daca aveti noroc. ce faceti acolo? iar nu se stie. e pustiu. pai cum asa? si unde locuim? nu ne intereseaza. unde vreti. ce mancam? libelule martiene. e bine, zic pasagerii. mai bine decat copite de cai morti. ca pe pamant, pe timp de criza. hopa! apare o problema - e ceva de baut pe marte? sunt carciumi? nu. categoric nu. a, pai de ce nu ziceti asa, frate? pe marte e criza mai mare ca la noi. si lumea dispare. n-are chef de drum. mai bine cu posirca de la noi de acasa…

10 comentarii:

ARIPI DE FLUTURE spunea...

eu parca m-as inscrie:))dar dupa ce trece criza cum ma ntorc?:)

oanaboncu spunea...

Faina ideea. Si frumos spusa. Da' intr-un asa pustiu parca n-as merge "intr-un zbor de placere". Mai ales ca-i numai dus!

Anka`s Demons spunea...

Eu inca fac fata, si apoi... imi cam place sa lupt :p

Bafta.

juliana spunea...

Foarte frumos!!!
eu sunt convinsa ca daca se duc niste romanasi acolo, fac ei bauturica si din nisip martian :D

lavinia stefan spunea...

Dane, la o idee atit de frumoasa ca a ta, permite-mi sa vin si eu cu una sadica, dar altfel fireasca si benefica: as putea oare sa imbarc in cursa asta citeva lepre care metastazeaza tara asta? Am in minte o lista cit n-ai tu locuri in avion si cred ca doar ideea ta geniala ne mai poate scapa :))))

Mugur spunea...

Subscriu la ideea ta, Lavinia. Si, in caz ca mai e loc pe lista si in avion, as trimite si eu cateva lepre din astea acolo. Dane, am aflat ca a ajuns si pe Marte criza. Cica ar fi trimis-o americanii. Iar rusii au confirmat ca e intr-adevar criza si pe Marte. Nu mai e apa...

Mariana spunea...

Şi uita aşa, citind cu mare drag, ne apucă o criză de râs :)) Mulţumim!!!

Dan Gheorghe spunea...

e bine sa radem. uitam de necazuri!

Lioness spunea...

ce frumos, sa ii evacuam pe ei..:)) dar din pacate nu au loc...asa ca nu stiu ce ne facem..

Dan Gheorghe spunea...

gasim o solutie pana la urma...