vineri, 27 martie 2009


Dupa ce am cunoscut-o pe doamna Mariane Caspari, de la Medias, pot spune ca exista deja un efect benefic al blogului pe care l-am creat cu aproape un an si jumatate in urma. Si asta pentru ca unul dintre cititorii blogului, doamna Sorana Cindrea, mi-a scris, spunandu-mi despre existenta omului deosebit pe care l-am intalnit apoi in inima Transilvaniei - puteti citi materialul pe pagina principala a blogului - "Povestile de viata ale lui Dan Gheorghe". Pe aceasta cale vreau sa multumesc doamnei Cindrea, dar mai ales sa spun ca intalnirea cu Mariane Caspari a fost unul din acele momente speciale pentru care a meritat sa devin ziarist, cu 16 ani in urma!

8 comentarii:

Florin spunea...

frumos...

Dan Gheorghe spunea...

asemenea oameni iti demonstreaza ca lumea nu e chiar atat de rea pe cat pare. ca umanitatea n-a murit. si ca avem o sansa la tot ce e mai bun.

Ensor spunea...

http://nulapatrat.blogspot.com/
in caz ca mai ai chef de urmarit,blogul s-a mutat pe adresa asta. multumesc.

Dan Gheorghe spunea...

ok!

Lioness spunea...

Da, asa este, lumea nu este rea in totalitate, dar din pacare stim ca sunt putini cei care inca mai sunt oameni din toate punctele de vedere.
..Frumos,..foarte frumos...

Apropos eu aveam blogul dedicat lui Ovidiu Komornyik pe aceasta adresa, dar postarile respective le-am mutat pe http://ovidiukomornyikfanclub.blogspot.com/ ca si acest blog stiu ca il urmareai, in masura in care vrei sa mai fi la curent cu informatii despre Ovidiu Komornyik suntem o echipa la acea adresa.
Toate cele bune !

Dan Gheorghe spunea...

inca mai putem spera ca lumea asta e buna!

Lucian spunea...

un caz izolat, din pacate

Dan Gheorghe spunea...

nu e izolat. mai sunt multi oameni in tara asta care fac lucruri deosebite. dar raman anonimi. pentru ca la noi vedetele sunt de cu totul alta factura...