luni, 23 martie 2009


noutati? nimic. toate bune? nu cred. te uiti in jur. ce vezi? nimic nou. toate rele. si bune. si rele. cum le stii. de ani. ce-a ramas? in urma noastra nimic. totul se duce. totul se limiteaza la un bot de carne care se topeste. nimic nu ramane. raman gandurile celor care te petrec. pe ultimul drum. si speranta lor. in vremuri mai bune. daca vor veni. cine stie cand. prea pesimist? ploua. prea optimist? iti intra soarele-n ochi. atunci nimic, nici bine, nici rau. ramai asa cum esti. fara sa gandesti. ce mai poti gandi? te doare capul. normal. gandurile strica. uneori. mai bine uiti...

10 comentarii:

melvaboonata spunea...

Un simplu om, spui? Eu nu cred ca exista oameni simpli. Cred ca exista oameni mai mult sau mai putin complecsi. Complexitatea asta consta in modul pe care il abordam privindu-i pe ceilalti, in ceea ce lasam sa se vada dincolo de simplitatea noastra. Depinde de noi daca, la sfarsitul vietii, suntem priviti ca simpli oameni sau cei care au avut ceva de spus. Chiar si asa tot cred ca ramane ceva dupa noi, cel putin pentru cei in mijlocul carora am trait si am iubit.

Dan Gheorghe spunea...

sper sa ramana ceva. macar un punct. sau cel putin o virgula.

melvaboonata spunea...

:) eu as prefera sa ramana o virgula pentru ca astfel 'interesatii' vor avea macar curiozitatea, tipic umana, de a vedea ce are sa urmeze inainte de punct.

Dan Gheorghe spunea...

esti optimista. un lucru bun in vremurile astea!

melvaboonata spunea...

Incerc sa ma pastrez asa. Si eu, la randul meu, m-am surprins intrebandu-ma: " Ce ai ? De ce zambesti asa? Nu vezi ca totul se prabuseste in jurul tau? Mi-am luat mimica serioasa si am reflectat la toate astea. Si ...din nou zambetul 'retard'. M-am gandit apoi la o caramida, la o jalnica si prafuita caramida. Cu ea pot sa cladesc din nou. Si optimismul nostru poate fi reconstruit chiar daca, de multe ori, dispare si apare exact ca un semnal prost.Trebuie doar sa stim unde sa-l pozitionam.

Dan Gheorghe spunea...

frumos exemplul cu caramida. numai sa gasim un teren fertil unde s-o punem, sa construim ceva solid, trainic. asta e cel mai important.

elena marin-alexe spunea...

Un nume bun este mai de dorit decat o bogatie mare-Pildele lui Solomon
Eu cred ca ar trebui sa fim mai atenti la ce lasam in urma noastra, caci suntem asa cum ai spus tu; un bot de carne.Vreau sa adaug ceva si anume, acest bot de carne e de fapt un pumn de lut, care va merge de unde a fost luat, iar in urma lui nu vor ramane decat vorbele de bine ale semenilor ramasi, bineinteles daca vor exista.

Dan Gheorghe spunea...

ai perfecta dreptate!

Lioness spunea...

Da, este foarte important sa lasam ceva in urma noastra si acel ceva putem lasa doar prin umanitatea de care putem da dovada in timpul vietii, prin unitatea cu semenii nostri si prin incercarile de a schimba ceva in aceasta lume ce ne inconjoara si parca este tot mai dificila ..dar eu sunt sigura ca putem schimba ceva daca vrem si astfel cu siguranta si vom lasa ceva. ;)

Dan Gheorghe spunea...

perfect adevarat!