luni, 27 aprilie 2009


un cutremur in plus, neamule. da, a fost. zgaltaiala. deja unii intreaba - cum ai petrecut de cutremur. a, nimic special, cu bere si mititei. era frumos si cald afara. altii fac haz de necaz - totul a fost prea scurt. tinerii s-or fi gandit sa ia o piatra in gura, ca de, au simtit pentru prima oara cum danseaza pamantul. a fost, gata, s-a terminat. de acum incolo discutii, deontologii vin la televizor sa-si dea cu parerea. nu va panicati, ne indeamna autoritatile. telefoanele mobile n-au functionat. e si normal. companiile de telefonie mobila din romania stiu sa faca un singur lucru cu adevarat perfect - sa incaseze bani din abonamente de la clienti. in rest, ura si la gara. cui nu-i place, asta e. cei mai calmi traiesc chiar in vrancea, deasupra epicentrului cutremurelor. in comuna vrancioaia. s-au invatat oamenii cu ele. stiu cum sa le trateze. fara frica. doar cainii ce te mai baga in sperieti cand incep sa urle a paguba, inaintea unui seism de trei sau patru grade. sunt destule. vorba unui "clasic" in viata : e, si care-i problema?!...

10 comentarii:

Geocer spunea...

Poza e de la cutremur?

Dan Gheorghe spunea...

poze e din Fagaras.

Florin spunea...

mama lui de cutremur:))..
toata lumea vorbeste de el:))

Dan Gheorghe spunea...

da, e mare vedeta!

juliana spunea...

si eu cat p-aci sa ratez vizita marelui VIP :)
noroc ca eram in bucatarie si am niste magneti pe frigider de prin lume adunati, care au picioruse atarnande ce au inceput sa se balangane putin si am apucat sa ma intreb ce le-o fi venit...
dar n-am apucat sa fac poze :)) i-am lasat pe paparazzii de mari comentatori in viata sa-si faca treaba la tv :))

Dan Gheorghe spunea...

of, mare pierdere cu fotografiile alea. nu-i nimic, data viitoare...

elena marin-alexe spunea...

Si eu locuiesc in Vrancea si m-am cam obisnuit cu parerile despre cutremur. De data asta am fost plecata la Timisoara la fr. meu si am ratat ast cutremur. Oricum....prea mult zgomot, pentru nimic!

Dan Gheorghe spunea...

perfect adevarat!

Bogdan spunea...

Eu am avut norocul pana acum sa fiu ferit de cutremure, desi m-am intrebat de cateva ori cum e in timpul unui cutremur. Unii mi-au zis sa imi dau peste gura si sa nu cobesc, alti n-au zis nimic si au preferat sa ma lase sa imi fac singur o parere in ziua in care o sa trec prin asa ceva. Cred ca au procedat bine. Sau ma insel?

Dan Gheorghe spunea...

in viata trecem prin multe incercari. si singuri trebuie sa le depasim. asta inseamna pana la urma experienta de viata, nu? acum, sigur, depinde cum le depasim. asta tine de educatie, de curaj, de starea de spirit, de multe altele.