vineri, 15 mai 2009


zice presa de azi - un europarlamentar va avea 7.000 de euro salariu. pe luna. frumos. pentru ei. fata de salariul din romania, de vreo cateva sute de euro, in cel mai bun caz. pentru palmasi. daca nu si mai putin de atat. pentru cei cu noroc mai putin in viata. ei da, e bine. pentru ei. pentru europarlamentari. cine va ajunge in postura aceea. dupa alegerile din 7 iunie. valeu, ce frumos va fi. pentru ei, politicienii care vor ajunge pe scaunele cele luxoase ale parlamentului de la bruxelles. stau si ma intreb cati dintre ei se gandesc acum la binele tarii. vor apara interesele romaniei la uniunea europeana. si cati isi freaca de pe acum palmele, de bucurie, la gandul ca vor avea ce n-a avut neam de neamul lor - 7.000 de euro salariu. galeti de bani, nenica. asta inseamna 84.000 de euro intr-un an. si nu mai putin de 336.000 de euro in patru ani de mandat. va dati seama? bani gramada.

dar ma intreb daca parlamentarii nostri vor dormi la fel de bine si in parlamentul european, asa cum o fac in cel romanesc. sau se vor ocupa cu alte treburi, decat cu cele pentru care au ajuns in cel mai important for al uniunii europene. dar pana la urma ce conteaza? chiar conteaza pentru noi, palmasii? noi, cei care ramanem aici, in romanica noastra. si traim din firimituri. si speram. tot timpul ni se spune asta - sa fim optimisti. pentru ca europarlamentarii nostri lucreaza. pentru noi. acolo, departe. noi sa dormim. linistiti...


post scriptum : stimati concetateni, dati dovada de spirit civic si mergeti la vot. pe 7 iunie. ca sa-i trimiteti pe politicienii nostri la cascaval. la cel european. neaparat!

12 comentarii:

Andra Sara Otilia spunea...

Foarte frumoase poze, si scrieri! Esti cumva ziarist?

Dan Gheorghe spunea...

da, sunt ziarist. de 16 ani.

Comella spunea...

Buenas fotografias.

Dan Gheorghe spunea...

multumesc!

Andrey Wolf Press spunea...

pot folosi textul scris de tine aici ca pe un interviu catre ziarul la care lucrez? am aceeasi tema...

Dan Gheorghe spunea...

ok!

viata'n_pripa spunea...

Da...sa ne traiasca alesii....pe bani mari...!!!

Dan Gheorghe spunea...

iti dai seama ce-o sa alerge lumea la vot, duminica...

viata'n_pripa spunea...

Da....am sa alerg////pentru ce...ca ei cheltuie miliarde pe o campanie care ii duce pe....unii (nici nu stiu cum sa le spun) ... pentru a castiga 7.000 euro pe luna. De ce? cand eu ma chinui cu 10 mil. sa imi cresc copiii si sa imi fac un tratament pe care il platesc integral ... HAHA....sa mai astepte votul meu!!! Nici macar acel "eu cu cine votez?" nu se aplica aici....poate doar un "eu de ce sa votez?"

Dan Gheorghe spunea...

buna intrebare! la care multi nu reusim sa raspundem, din pacate.

compadvice spunea...

e mai usor sa mituiesti numai 20% din populatie care o sa mearga la vot(dupa sondajele facute recent).cu cat dau mita mai mare cu atat ai sanse mai multe dat fiind premiul....votul meu tot din cot o sa-l primeasca!

Dan Gheorghe spunea...

corect!