marți, 15 septembrie 2009

constatare - a scazut dramatic consumul de alimente. din cauza crizei, evident. doar asta sa fie explicatia? eu cred ca mai e una - avand in vedere ca ne aflam deja in campanie electorala, cred ca a crescut in perioada asta, mai mult decat oricand in ultimii 20 de ani, consumul de rahat. la televizor, la radio, in ziare, lingaii si pupincuristii mananca, frate, la rahat ceva de speriat. in cazul asta, cum sa le mai fie foame acestor oameni? avem cativa politicieni care candideaza la functia suprema in stat, dar in spatele lor se afla cate o armata de ziaristi "independenti", deontologi, "economisti", cugetatori si alte specimene, care incearca sa vanda electoratului o imagine cat mai buna despre stapanul fiecarei tabere. chiar ma gandeam ca pe vremuri era mai eleganta meseria aceea de mercenar. cel putin acela era pe fata sluga cuiva. el il slujea pe cel care platea mai bine. dar in romania e alta traditie - a pupincurismului. aceasta specie e perfida. vezi baieti sau fete care se dau independenti, neutri. dar ei fie au carnetul de partid in buzunar, fie primesc banul gros pentru cat rahat mananca in slujba sefului lor. culmea e ca si pupincuristii isi schimba stapanul dupa cum bate vantul. aici se aseamana cu mercenarii. cine plateste mai bine, pe acela il pup unde trebuie, zice omul nostru, deontologul. ce sa mai creada poporul asta, in asemenea conditii? dar mai crede ceva? mai intelegi ceva din tot spectacolul acesta jalnic? tu, omul de rand, care te zbati in necazuri, mai intelegi ceva? simti doar scarba. scarba din cauza rahatului. ca prea pute in tara asta...

10 comentarii:

Pansydra spunea...

Din pacate ...meseria ta ...cred ca iti face foarte mult rau !!!
E adevarat ce spui ...dar stind mereu cu ochii la ei ...te umpli de venin !
Trebuie sa incerci sa te detasezi un pic ...daca vrei sa traiesti o suta de ani ...
niste melodii bune de pe youtube cred ca ti-ar prinde bine ...la "pisi-hic"

Dan Gheorghe spunea...

multumesc pentru idee. dar nu cred ca politicienii, prin comportamentul lor, imi fac rau doar mie. un popor intreg e prostit de prea mult timp. si oamenii trag ponoasele. intrebarea e - pana cand?

Pansydra spunea...

iar incepi ...???
ha ha ha ...
scuze ca te tutuiesc ...
da' nu ai decit un an mai mult ...

eu cred ca usor usor ...
oamenii incep sa vorbeasca si poate sa mai si faca ...
cite ceva
Nu pot sa zic decit ...Doamne ajuta ...
Si eu credeam ca sintem ...pierduti ...si totusi pe net am gasit multi oameni Zdraveni la cap ...cu bun simt ...si care vad , simt si scriu
multe din lucrurile pe care le mentionezi si tu ...
Dar nu cred ca se va intimpla ceva peste noapte .
Ce intrebare ...urmeaza ...domnule ...anchetator ???
ha ha ha !!!

Pansydra spunea...

Sper ca stii de gluma !!!

Pansydra spunea...

Daca te-am suparat ...SCUZE ...
nu asta a fost intentia mea ...doar glumeam !!!

Dan Gheorghe spunea...

nici pomeneala sa ma supar. stai linistita. doar ca zilele astea am avut niste probleme de familie si n-am mai intrat pe blog. acum totul a revenit la normal. te astept in continuare pe blogul meu.

Diana spunea...

Independenti cu cioara vopsita :))

Dan Gheorghe spunea...

corect!

Pansydra spunea...

Mercy si zile bune iti doresc !!!

Dan Gheorghe spunea...

sa fie cat mai multe zile bune!