miercuri, 23 septembrie 2009

o noua tentatie pentru romani - droguri si curve. iesirea din criza. romani, fiti patrioti si duceti-va la bordel in numar cat mai mare. astfel, fetitele vor taia mai multe chitante, vor plati impozite mai mari si se vor astupa astfel mai repede gaurile din buget. nu stiu la ce gauri va ganditi voi, dar eu ma refer doar la cele bugetare. cat despre drogurile usoare, ar trebui intrebati parintii ai caror copii se drogheaza de ani de zile. cate drame! oare le stie cineva? cel mai mult ma enerveaza motivatia celor care promoveaza asemenea idei - asa e si la altii. asa e in america. si acolo drogurile usoare sunt permise. oare alt motiv nu exista? ma intreb cat va mai trece pana cand romanii vor inceta sa mai fie papagali. facem tot felul de lucruri doar pentru ca asa e si "la altii". dupa 1990 s-a spus la fel - hai sa permitem romanilor sa detina arme. si uite ce se intampla acum - se impusca romanii intr-o "veselie", la orice scandal. dar am vrut sa fim si noi ca occidentalii, nu? de pe vremea fanariotilor suntem papagali - pe atunci importam obiceiuri otomane. mai tarziu, ne-am frantuzit. lumea "fina" vorbea in limbi straine, uitasem ca suntem romani. cand a venit comunismul, ne-am dat dupa sovietele triumfatoare. sigur, mai mult ni s-au bagat pe gat tot felul de doctrine asiatice. si azi, in democratie, cautam modele - economice, sociale, culturale. s-a vorbit, in ultimii 20 de ani, de modelul suedez, apoi de cel japonez. si asa mai departe. cert e ca n-am facut nimic. sau am facut o varza in economie. varza pare singurul "model" romanesc. acum am atins alta dezbatere - prostituate si droguri. stiti ce e culmea? - ca totul e doar un nor de praf. suntem in plina campanie electorala. oare chiar credeti ca se gandeste cineva la rezolvarea problemelor prostituatelor sau ale consumatorilor de droguri? ok, avem o problema. cu prostituatele si drogurile. dar hai s-o rezolvam logic. in conformitate cu situatia din teren. cu situatia din romania. nu dupa asa-zise modele occidentale. credeti ca se poate?

8 comentarii:

selena spunea...

Greu de suflat ceea ce voi scrie acum, imi voi pune, din nou, paie-n cap. Oricum, intr-adevar, nu va face nimeni, din cei imputerniciti, nimic pentru ca Mercedes-ul din parcarea vilei face mai bine la moral decat facerea crestineasca de bine. Acum m-am intors in casa cu imaginea acestor multe masini in oras, intrebandu-ma: 'De unde atatea?'. Atunci, dupa o simpla rememorare, am vazut-o pe vecina, de o anumita nationalitate- 'conloc.' :), ducandu-se duminical la biserica, dupa care mi-am amintit de conationalul ei, crestin 'infocat' probabil, de asemenea, gazduind 'iubaretele' in hotelul dumnealui. Doamna este foarte crestina, la fel ca neamul ei, numai ca, interesul lor este sa aiba ei cat mai mult si nu sa umble cu facerea de bine. Asa ca, crestinismul si prostitutia se impaca foarte bine, cu mandrie declarata, in societatea si minisocietatile noastre. La fel ca si la americani, olandezi, etc cerere si oferta, economia de piata ... daca nu poate face bani din altceva ... face bani din natura umana, trebuie sa supravietuiasca!

Dan Gheorghe spunea...

foarte corect. traim intr-o societate cat se poate de ciudata, de meschina, unde doar se joaca teatru, oamenii umbla cu masti si putini sunt cei care mai au curaj sa se uite in oglinda, sa vada cine sunt.

~!@#$%^&*()~....(ThEo) spunea...

nu cred ca se poate...unde e patriotismul de pe vremea lui cuza??
acum intrii pe toate blogurile, si ce scrie?? "romania sucks"...

in romania nu mai e nimic original totul e copiat ca sa nu fie altii mai buni ca noi. Zicea un prieten: "in 2020 o sa avem ori big-bang ori turnu' effel"

Lasa..poate daca ii copiem pe ceilalti nu mai emigreaza romanii nostrii...

Dan Gheorghe spunea...

greu ce va fi in 2020. poate mai bine? poate mai rau? de noi depinde.

ochi_trei spunea...

O fi fooarte interesant "Un simplu om", da' eu n-am putut să-l citesc neam! Că am obosit să mă tot poticnesc, să stau să mă chitesc: o fi virgulă, că este literă mică după..., o fi punct... oare s-o fi terminat maxifraza asta...!?
O greşeală la o pagină... ar mai merge, să zicem, dar atâtea!!!
Mai ales că materialul nu-i scris contracronometru, că s-ar fi putut lucra la el, dacă autorul s-ar fi respectat. Şi pe el, şi pe cititori.

Dan Gheorghe spunea...

respect parerea fiecaruia!

muxyyy spunea...

cine vrea sa afle care e treaba despre drogurile astea ~legale~ sau despre cele ilegale
http://droguriiilegale.blogspot.com/

Dan Gheorghe spunea...

ok