joi, 8 aprilie 2010

Daca ai un calculator si s-a blocat, il restartezi. Daca e plin de virusi, il devirusezi. Daca in casa ta e mult praf, faci curatenie, arunci gunoaiele, stergi praful. Daca in frigider e mancare stricata, o arunci la cos. Daca televizorul s-a stricat, cumperi unul nou. Daca esti bolnav, arunci boala din tine, cu medicamente sau prin operatie.

Dar ce se poate face cu tara asta, plina de coruptie, hotie, talharie, marsavie? S-o restartam, s-o curatam de virusi, de gunoaie. Daca vrem. Daca putem. Pentru ca alternativa ar fi sa acceptam mancarea stricata. Sa inhalam fara cartire aerul plin de gunoaie. Si sa ne lasam creierul si sufletul cuprinse de virusi. Oare putem sa ne curatam de mizeriile astea?!...

2 comentarii:

Flory spunea...

Este greu de spus daca ne vom curata vreodata. Se spune ca fiecare padure are uscaturile ei. La fel cum si Romania e plina de mizerii si alte tari sunt la fel. Depinde din ce unghi privesti situatia si cat de mult iti pasa.

darias spunea...

Sincer ,am ajuns intr u stadiu in care consider ca din tara asta nu se mai poate face nimic,oamenii au devenit atat de prosti,unii,incat nu prea mai are cine sa vada ca s condusi tot de prosti,mi e greata sa traiesc aici , mi e greata ca n am nicio putere, n am unde pleca asa ca nu mi ramane decat sa incerc sa mi fac loc si eu printre gunoiele umane si atat ,nu mai vreau sa fac pe nimeni bun si nici daca as vrea n as putea,lumea este intr un stadiu al prostiei si indobitocirii din care nu cred sa mai iasa vreodata ,asta este ,tara noastra .Land of prostie!