luni, 19 aprilie 2010

Spunea cineva odata, pe buna dreptate, ca daca prostia ar durea, atunci in Romania ar trebui sa se auda un urlet continuu. Si am avut azi ocazia sa constat pe viu cum e cu prostia la romani. Inca un exemplu, din multe altele. Avem masina in parcare, pusa la coltul blocului in care locuim - eu si nevasta-mea. Dimineata vrem sa iesim de acolo. Nu se poate. Un tip ne-a blocat. Cu masina lui. Pusa exact in fata noastra. De-al dracului. In fine, dupa o mica investigatie, aflam numarul lui si ii telefonam. Sa vina si sa isi mute masina. Vine tipul cu tupeu. Cica - mi-ati ocupat locul de parcare. Asta e motivul pentru care ne-a blocat. Nu zau?! Care loc? Intr-o zona unde nu sunt amenajate parcari? Unde iti pui masina direct in noroi? Locuim in sectorul 6. Un sector in care se face treaba, de vreo trei-patru mandate de primar incoace, indiferent de culoarea politica a edilului-sef, numai in preajma alegerilor. Atunci se amenajeaza parcari, atunci se fac majoritatea lucrarilor edilitare. In fine, revenim la tipul care ne blocase. Continua el - eu cand am cumparat apartamentul in acest bloc, cu patru ani in urma, proprietarul mi-a dat si locul asta de parcare. Asa zice. Auzi, soro! Adica ce-a facut ala - ti-a vandut locul? L-a inclus in pretul apartamentului? Tare! N-am mai auzit pana acum ca cineva sa vanda ceva de pe domeniul public. Pentru ca locul de parcare e doar inchiriat de la Primarie. Inchiriat numai daca parcarea ar fi amenajata. Si ti-ai face contract cu autoritatile locale pentru acel loc. Dar asa - nici amenajare, nici acte, dar ne facem proprietari cu de la sine putere pe o parcare. Doamne, cata prostie o mai incapea in tara asta?!...

4 comentarii:

darias spunea...

Zi merci ,mie pt un loc dasta al nimanui mi au spart caucucurile de 4 ori si mi au zgariat masina,iar locul era in fata geamului meu!Ai scapat ieftin

Dan Gheorghe spunea...

mda. sper sa nu fie mai mult. dementi sunt multi.

elena marin-alexe spunea...

Eu ma gandesc la ce spui tu si parerea mea sincera este: ca daca intr-adevar prostia ar durea....dar nu numai in Romania, caci oameni sunt peste tot in lume, atunci ar trebui sa parasim Terra si sa gasim altundeva un loc linistit...fara urlete!

Dan Gheorghe spunea...

problema e alta - ca prostii si tupeistii tind sa aiba mereu dreptate. si au curajul sa ne spuna asta in fata - ca ei sunt mai mari si mai tari.