marți, 11 mai 2010

"Boc propune ca semn de recunostinta sa se tipareasca un timbru cu Basescu. Se duce Basescu, deghizat, la un oficiu postal, sa vada cum se vinde timbrul. - Nu se vinde, spune functionarul. - De ce? - Nu se lipeste. Cere Basescu un timbru, scuipa pe lipici, il pune pe un plic si-i arata functionarului: - De ce spui ca nu se lipeste? Uite, se lipeste! - Da, spune functionarul, dar toata lumea scuipa pe partea cealalta..."


Tocmai ce-am primit acest banc pe messenger. L-am citit si am ras. Pe moment. Pe urma m-am gandit asa - oare chiar e de ras? Nu, e de plans, fratilor! Bancul asta e vechi, de pe timpul lui Ceasusescu. Atunci toata lumea il scuipa pe dictator, pentru viata mizerabila din anii '80. Ce dovedeste pana la urma acest banc? Ca am pierdut 20 de ani din viata. Pe vremea lu' Ceasca traiam ca naiba. Bancu-i vechi, doar personajul s-a schimbat. In loc de Ceausescu, Basescu. Azi traim tot asa de rau, poate si mai rau ca in urma cu 20 de ani. Va dati seama ca daca vremurile s-ar fi schimbat radical si am fi trait acum bine, bancul asta ar fi disparut complet? Dar asa, traind rau, bancul a fost reactivat. S-a schimbat doar personajul pricipal. Mai e de ras?...

Niciun comentariu: