luni, 6 septembrie 2010

Sa ne retragem la tara si sa investim in vise frumoase. Sub clar de luna si bataia ploii sa ne imaginam ca toate-n lume sunt frumoase, si macar aerul ne mai apartine. Ca-n rest, impozitele si taxele ne taie de peste tot. Chiar si din oase. Merita sa mai traiesti? Da. Chiar si in Romania? Da, sunt convins. Tactica aplicata de stramosii nostri, care se retrageau in munti, din calea puhoaielor navalitoare, e si azi de actualitate. Mai zicea cineva de roata istoriei. Care se tot intoarce. Uite ca se intoarce. Si azi facem ca iobagii din timpuri imemoriale. Ne retragem in vagauni. Sa nu mai auzim de nimeni si de nimic. Daca stramosii nostri nu mai doreau sa aiba de-a face cu tatarii, noi, cei de azi, nu mai vrem sa auzim de conducatorii pe care totusi i-am votat. Din pacate!


E ca si cum am fi votat sa ni se puna capul sub topor. Sau sa fim arsi pe rug. Doamne, ce ne-am mai dorit asta! Unii ar zice ca romanii sunt cumva masochisti. Mai stii...

4 comentarii:

Diana spunea...

A banuit oare vreun votant cand, in plina campanie electorala de promisiuni, se va ajunge sa fie atat de chinuit de exact aceleasi persoane pe care a pus stampila de vot? Acum sa nu intram in numirea primului-ministru de catre presedinte si nu de popor, DAR presedintele, poporul l-a ales... asa din aproape in aproape ajungem la concluzia ca exact "victima" este de vina pentru ca a votat, nicidecum... exact ca in accidentele mortale: "mortul de de vina"

Dan Gheorghe spunea...

dupa vechea zicala - ce-si face omul cu mana lui...

Eliza spunea...

Ieri am fost la teatru, Take, Ianke si Cadir, TN Radu Stanca din Sibiu, iar aproape de finalul piesei (care a fost atat de bine interpretata...), printr-o eleganta legatura, actorul cere il interpreta pe Tache, a spus, cu un glas patrunzator, dar foarte linistitor (citez din memoria mea destula de slabutza:) Ne apropiem de finalul piesei,in mod normal...aici ar trebui sa fie finalul, dat fiind faptul ca actorilor (bugetarilor, zic eu...la general) le-au scazut veniturile cu 25% din cauza noilor norme, dar pasiunea noastra de a va oferi intregul spectacol, nu ne lasa sa luam o asemenea decizie. Vom continua...Asta oricum era ideea si totodata raspunsul la intrebarea ta...Daca mai merita sa traim in Romania, in situatia actuala! Si raspunsul meu, este la fel, DA...pentru ca pasiunea cu care facem fiecare lucru, nu ne lasa....sa o uitam si sa nu ne indeplinim visurile, planurile...urmele care trebuie lasate in urma noastra! In ciuda tuturor magariilor pe care le simtim...acut, de fapt pot spune..cronic!

Dan Gheorghe spunea...

da, merita sa traim in tara noastra. asa cred si eu. nu stiu daca am dreptate. insa pe copilul meu il voi incuraja sa plece, daca va avea ocazia!