miercuri, 13 octombrie 2010

Suntem cea mai saraca tara din UE. Ura! Fratilor, macar suntem si noi primii la ceva. Noi - tu, eu, ei. Noi. Primii din coada. Tot e ceva, nu? Primii! Sa ne mai intrebam de ce? De ce suntem cei mai saraci din UE? Parca nu stim! Doar ne facem ca nu stim, nu? Sigur ca in tara asta, cand s-ar pune la modul serios o asemenea intrebare sau cel mult doua - de ce? si cine poarta raspunderea pentru situatia asta? - ai vedea o nesfarsita campie de maini intinse in toate directiile. Adica toti dau vina pe toti. Tu esti de vina, ba tu, ba tu, ba tu, ba tu. Dar pana la urma nimeni nu-si asuma vreo raspundere, nu-i asa? De vina sunt poate americanii, rusii, comunistii, fascistii, vizigotii, oricine altcineva. Am tot merge in jos pe scara istoriei, pana la maimuta care nu se transformase inca in om si traia in copaci, sa gasim acolo, in nu stiu ce pestera a preistoriei, raspunsul la aceste intrebari care se leaga de Romania de azi. Si cum nici in strafundurile timpului n-am gasi un raspuns plauzibil, ce mai putem face? Decat sa dam mai departe, spre generatiile viitoare, aceasta responsabilitate. Sa fie vinovati copiii care inca nu s-au nascut. Oricine altcineva e de vina. Pentru cum arata Romania de azi. De azi, atentie, de azi! Oricine altcineva, dar nu noi. Nu eu, nu tu, nu noi...

2 comentarii:

Florina R. spunea...

Mare dreptate ai! Cam la fel mă gândeam şi eu...

http://freeworldtoday.grouply.com/message/44

Dan Gheorghe spunea...

sa vedem ce urmeaza dupa... daca se va repara ceva.