sâmbătă, 20 septembrie 2014

Romanii vor sa traiasca bine? Asta e doar o scorneala a politicienilor. Sefii de campanii electorale ar trebui sa schimbe radical discursul

Sloganul “sa traiti bine” e doar varful unui lung sir al discursurilor pe care politicienii din tara asta le-au rostit de 25 de ani incoace. Despre cum se vor da ei peste cap pentru ca poporul sa traiasca bine. Vreau sa stiu totusi un lucru – de unde stiu politicienii ca romanii vor sa traiasca bine? Eu nu cred ca acest popor are astfel de ganduri. Stimati politicieni, nu mai scorniti atatea minciuni in campanile voastre electorale. Va adresati unei natiuni care are cu totul alte planuri.

Cred ca un discurs care ar prinde cu adevarat la electorat ar suna cam asa. Eu va promit ca de maine nu o sa va mai traga nimeni de maneca daca aruncati gunoaie pe jos. Eu va promit ca de maine, daca ma alegeti, n-o sa mai existe amenzi pentru coruptie, ca fiecare va putea sa fure oricat si de la oricine. Eu va promit ca veti avea voie sa injurati si sa fluierati in biserica, fara sa va mai fie teama ca veti fi arestati. Daca taiati paduri, distrugeti case care nu va apartin, vindeti lucruri contrafacute sau cu termenul de valabilitate expirat, nici pomeneala sa mai existe un brat al legii care sa va dea o palma. Nu o sa mai fie nicio lege care sa va sanctioneze pentru ca v-ati turnat colegii la sefi, ca sa le luati postul, si nici nu veti fi sanctionati daca va pacaliti rudele si prietenii, cu scopul obtinerii de avantaje materiale, dupa principiul “n-am mama, n-am tata”, cand e vorba de propriul interes. Daca e sa devastezi un tren, un autobuz, un tramvai, daca bei pana cazi lat si apoi iti bati nevasta si copiii, nimeni n-o sa te mai intrebe de sanatate. Traim totusi in tara in care o flegma pe caldaram are sanse mai mari de-a starni aplauze, in comparatie cu operele de arta!


Despre asta e vorba, stimati politicieni.

Niciun comentariu: